.... det är vad jag är. Liam har tidigare varit lite kräsen när det gäller 8 månadersmaten på burk. Han har heller inte velat äta min hemlagade mat. Men idag har han ätit både burkmaten och korvgryta som jag lagade till oss, självklart anpassad för Liam.
Det går framåt på matfronten alltså.
1 kommentar:
känner igen det med maten!! Men vänta bara sen så kommer han inte att vilja ha burkmat utan bara mammas god mat,, =) =)
Skicka en kommentar