Dagen började med att Liam tyckte vi skulle stiga upp kl. 05. Det tyckte inte hans mamma. Men efter mycket bök så gav jag mig och vi steg upp. Snacka om att jag var trött.
Då har man varit på
Malmö festivalen också. Vilken besvikelse!! Det var mycket bättre förr, helt klart!
Men Liam tyckte nog om den, han satt i vagnen och charmade varenda kotte och var superglad när han fick höra musiken som spelades.
Mamma och jag åt älgkebab men den var ingen höjdare. Nä, det blir inga godkända betyg här inte.
För övrigt så har Liam gjort
BOEL-testet idag och det gick galant.
Han växer och går upp i vikt som han ska. en fin pojke med andra ord.
Till Tess:
Ja, det är verkligen på tiden att vi träffas snart!!! Det är på tok för längesen......
Visst passar rubriken hahaha
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar