Så fort han ligger på golvet gäller det att se upp. Han står på alla fyra och gungar ett tag, men det är allt än så länge. Men kasar gör han och fort går det!!
Så det gäller att ha ögonen med sig nu förtiden.
Vi var på lekplatsen för någon dag sen och gungade. Liam älskar att gunga.
Jag tog lite bilder men har inte kunnat lägga över dom från kameran till datan, men nu är det gjort så här kommer två bilder.
1 kommentar:
Vilken gullunge han är, tycker att det är dax att ses snart igen :) kram
Skicka en kommentar