tisdag, augusti 18, 2009

Dammsuga

Idag har Liam hjälpt mig att dammsuga. Jag satte han i sin gåstol och han följde efter mig och slog på och av dammsugaren gång på gång. Jag kunde ju inte mer än skratta. Han var ju så glad att han fick leka med den. Men så helt plötsligt så med hög röst låter det som han säger, ajajajaj...... och tittar på mig och bara skrattar. Han är så go´min lilla gullunge.
Så fort han ligger på golvet gäller det att se upp. Han står på alla fyra och gungar ett tag, men det är allt än så länge. Men kasar gör han och fort går det!!
Så det gäller att ha ögonen med sig nu förtiden.
Vi var på lekplatsen för någon dag sen och gungade. Liam älskar att gunga.
Jag tog lite bilder men har inte kunnat lägga över dom från kameran till datan, men nu är det gjort så här kommer två bilder.

1 kommentar:

Tess sa...

Vilken gullunge han är, tycker att det är dax att ses snart igen :) kram