måndag, augusti 03, 2009

Regn och rusk

Så mysigt väder det har varit hela dagen. Jag älskar när det är regn och rusk. Jag vet att jag är knasig men sådan är jag. Idag fixade jag en mycket god lunch, fläskpannkaka med lingon. Hur gott som helst. Under tiden som den gräddades i ugnen slängde jag ihop en banankaka med vit choklad. Var tvungen att ta en provbit när den var klar och den blev ju bara god. Så den ska avnjutas med en kopp kaffe om en stund. Vi har också hunnit med en sväng till Nilssons i Svedala och Mio i Malmö. Vi har kommit fram till att vi vill ha en ny soffa. Men det finns ju en oändligt massa fina och så också prislappen. Men vi hittar säkert en som passar oss. En sväng till Mobilia hann vi också med. Ett par jättefina mörkbruna manchesterbyxor till Liam följde med oss hem. Nä nu ska jag jag slappa i soffan... Hej svejs

Inga kommentarer: