tisdag, augusti 11, 2009

Duktiga Linda

Idag har jag varit duktig och bakat vetelängd med färskostfyllning och gjort piroger med ost och skinkfyllning. Det tog en hel del tid eftersom det var mycket jästid men det var det värt.
Efter all möda så tog vi en tur till Lomma strand. Det var en fin kväll men det blåste en del, lite synd faktiskt. Men en skön promenad blev det i alla fall.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hur hinner du med allt?? Tyckte att man han knappt själv att plocka undan.. ha ha