Igår firade vi min äldsta syster som fyllde år. Hon bjöd på grillspett, flintastek och klyftpotatis med goda såser och sallad.
Jag överraskade henne med cupcakes som jag hade bakat. Dom var smaksatta med citron och var täckta med marängsmörkräm. Dekorerade med flowerpaste blommor och blad. Dessa var väldigt uppskattade.

Eftersom Taz och jag firade vår första bröllopsdag i söndags fick vi en jättefin bukett med röda rosor av min familj. Tack så mycket.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar