lördag, augusti 15, 2009

En fråga

Jag fick en fråga i en kommentar för någon dag sedan under inlägget - Duktiga Linda Frågan löd: " Hur hinner du med allt?" Svaret på det är: Jag vet faktiskt inte! Jag passar på att göra så mycket som möjligt när Liam vilar middag eller när han leker på golvet. Men sen har jag en gullig make, när han är hemma så tar han Liam så jag kan få pyssla i köket lite. Jag har kanske lätt för att göra flera saker samtidigt också. Men ibland räcker faktiskt inte tiden till för mig heller ska ni veta.

Inga kommentarer: