Helstekt kotlett med potatis, sås, morötter och lök. Kotletten kryddades med salt och peppar och rosmarin. Grönsakerna fick stekas tillsammans med köttet. Såsen gjordes på stekskyn och den blev så god!
Baket blev banan och chokladmuffins.
Jag testade även att göra after eightfluff. Eftersom jag tycker om banan och after eight kunde jag inte låta bli att testa att kombinera muffinsen och fluffet. Men enligt mig var det ingen höjdare, tyvärr. Men var och en för sig var gott.
1 kommentar:
Usch, jag måste sluta läsa din blogg när jag är på jobb. Alla kollegorna inklusive jag sitter och dreglar över de bilder du lägger upp på kakor/tårtor/mat...
Kram
Skicka en kommentar