..... i tidningen idag från Blomsterbergs i Eslöv. Dom har rea och det gillar vi. Vi åkte dit i hopp om att kanske hitta en soffa.
Men vilken besvikelse! Jag som trodde att butiken var STOR. Det var istället en liten butik i ett hyreshus och dessutom en enda röra!! Nä det var ingen hit!
Men en fin soffa hade dom i alla fall men vi vet inte riktigt om det är den vi vill ha. Vi letar vidare.
Resan gick vidare till Burlöv center. Gick mest och tittade lite och hade det mysigt.
När vi skulle åka hem var det en väldigt fin solnedgång. Som vanligt hade jag inte det stora kameraobjektivet med mig, så vi körde hem och hämtade det. Men ännu en besvikelse väntade, solen hade hunnit gå ner. Men så tittar vi åt andra hållet och där är månen på väg upp, så det blev en bild på den istället.
Verkar som att det inte riktigt har varit min dag idag.
Jag måste berätta en sak. När jag eller Taz säger till Liam, "kan mamma/pappa få en puss" så öppnar han munnen och ska pussas. Han är så underbar.
Han har även kommit på att det är roligare att få äta själv. Så det kladdas en hel del och det mesta hamnar utanför munnen.
Slänger in lite bilder som togs idag:
Så här ser man ut efter en portion med skogsbärspuré
1 kommentar:
Hej!
Tusen tack för din snälla kommentar. Visst det är ett stort steg att erkänna för andra hur man egentligen mår, men det började bli oundvikligt. Att kunna få skriva av sig ärligt på bloggen är också en sak som jag saknat då bloggen är stället där jag vill ösa ur mig allt som rör sig i mitt huvudet.
Tack igen!
Kram/Jennie
Skicka en kommentar