onsdag, augusti 26, 2009

Ny vagn och bilbarnstol

Den här fina vagnen fick Liam av sina mostrar igår. Tack så mycket. Av sin mamma och pappa fick han en ny bilbarnstol men den har jag ingen bild på än så den får ni se senare.

Inga kommentarer: