tisdag, november 04, 2008

18 dagar kvar till beräknad födelse, helt otroligt vad tiden gått fort!! Men jag tror att bebisen kommer tidigare..... Men vi får allt vänta och se :-) Allt är i alla fall klart för ankomsten och det känns så himla skönt! Tror att mannen börjar bli lite mer nervös nu även om han inte säger så mycket. Väskorna som ska med när det är dax är packade så jag känner mig faktiskt redo nu. Snart är det middag för vår del. Idag blir det pizza. Ska bli såååå gott. Får synda ibland tycker jag hihihi... ;-)

Inga kommentarer: