fredag, november 14, 2008

Regn

Ja så ser vädret ut idag. Mörkt och grått är det oxå.
Nu har vi i alla fall byt däcken på bilen. Känns ganska meningslöst, men det är ju ett måste. Har även varit ute med min systers hund en runda.
På vägen hem körde vi till Maxi i Toftanäs för att handla lite. Där bjöds det på kaffe och tårta mums.
Nu är vi hemma igen. Taz ska jobba ikväll så det är jag och Tigiz som slappar på soffan framför Idol ikväll :-) Det ska sjungas soul och duett. Ska bli kul att se hur det går.
Nä nu ska jag ta något äta, tycker att det är det enda jag gör om dagarna hahaha
På återseende.

Inga kommentarer: