onsdag, november 26, 2008

Idag är det en väldigt grå och trist dag. Snön har regnat bort och det känns inte som vinter längre utan snarare som höst :-( Trodde faktiskt att vi skulle vara föräldrar nu, men bebisen vill verkligen inte titta ut :-( Istället för att vara spänd och förväntansfull inför förlossningen så är man nu lite smått deprimerad. Känns som bebisen aldrig tänker komma ut. Tro mig, jag har provat det mesta nu så som gå upp och ner i trappor, gå raska promenader, städat m.m. Men inget händer. Tungt är det oxå och den förbannade foglossningen gör ju inte saken bättre heller!! Nej, jag får ta med mig Taz och åka iväg och shoppa julklappar idag. Inte för att jag har så mycket ork till det, men jag kan inte sitta här och uggla bara. På återseende under dagen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ska vila! Båda mina förlossningar har satt igång då jag har vilat och sovit en hel dag:-)Kram