torsdag, november 20, 2008

2 dagar kvar!! Vi vill så gärna att du ska komma ut nu. Vi längtar efter dig..... En ny regning dag är det oxå. Har varit hos barnmorskan. Det var samma undersökningar som alltid. Allt verkade bra. Hon sa till bebisen att han skulle komma ut nu, så jag hoppas att han har lyssnat på henne!! Kan ju säga som så att Taz är mer nervös än vad han erkänner. Han är lite orolig att vattnet ska gå när han jobbar. Men han kommer hinna hem i tid för det går ju inte så snabbt för bebisen att komma ut ändå. Har fått reda på att dom har vadslagning på hans jobb om när bebisen kommer. Så nu lyssnar du på din mamma och kommer ut i helgen. Senast den 24.e så vinner din pappa :-) Snart ska vi åka till Svedala/Mazda och få bilen fixad (airbagen) sen blir det en tur till Willys som öppnade här i Staffanstorp igår. Nu tackar jag för mig för denna stund.

1 kommentar:

Anonym sa...

dom säger om du kan lägga handen mella bröstet och magen så är det väldigt nära men jag tipsar på den 23 senast :) har ett tips som kanske kan hjälpa dig under förlossningen så du inte känner av så mycket när du kryssta hjälpte mig och jag kunde trycka på så jag blev blå :P skriv gärna i min blog så säger jag gärna om du vill ha tipset :) kram maria