fredag, november 21, 2008

Se det snöar...

Ja det snöar och det har det gjort hela dagen. Så himla mysigt.
Det är alldeles vitt ute, tjohoo.... Det märks inte att jag älskar snö eller!? :-)
Imorgon är det beräknad födelse och jag har haft lite känningar under dagen, så man kan ju alltid hoppas på att bebisen kommer i helgen! Vi längtar så efter dig!!
Taz är ledig idag och hela helgen. Det tycker vi om :-)
Idag har vi varit en sväng i Malmö. Har köpt nya vindrutetorkare till bilen.
Ikväll är det som vanligt Idol. Kärlek är veckans tema. Ska bli spännande att lyssna på.
Men innan det ska det ätas pannkakor, mmmm :-)
På återseende.....

Inga kommentarer: