Det är alldeles vitt ute, tjohoo.... Det märks inte att jag älskar snö eller!? :-)
Imorgon är det beräknad födelse och jag har haft lite känningar under dagen, så man kan ju alltid hoppas på att bebisen kommer i helgen! Vi längtar så efter dig!!
Taz är ledig idag och hela helgen. Det tycker vi om :-)
Idag har vi varit en sväng i Malmö. Har köpt nya vindrutetorkare till bilen.
Ikväll är det som vanligt Idol. Kärlek är veckans tema. Ska bli spännande att lyssna på.
Men innan det ska det ätas pannkakor, mmmm :-)
På återseende.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar