torsdag, november 27, 2008

Har nu varit hos barnmorskan. Allt ser bra ut som vanligt. Hon hade varit inne i deras datasystem och hade hoppats på att se mitt namn på en säng på bb, men inte det inte. Fick en ny tid hos henne nästa torsdag, men den hoppas jag att jag slipper :-) Det blev ingen julklappsshopping igår. Jag orkade helt enkelt inte. Men idag ska vi åka iväg :-) Ska först äta lite sen bär det av till Nova Lund. Vi vet vad vi ska köpa så det lär ju bli en lätt shoppingrunda. Vill passa på att tacka för alla tips om hur vi ska göra för att bebisen ska komma. Men vi har försökt det ena och det andra och tar dagen som den kommer istället. Jag följer Ullis råd och satsar på mycket vila nu istället :-) Ha en bra dag.

Inga kommentarer: