Det är ju skandal att Johan är kvar i Idol. Här skickas det hem artister varje vecka som är mycket bättre på att sjunga än Johan, inte klokt! Pinsamt om han tar sig till finalen.
Jaja nog om det. Jag kom på innan att jag inte har ätit middag idag. Jag har helt enkelt inte varit sugen på något! Hmm konstigt, jag som annars äter hela dagarna tycker jag.
Får se om jag hittar något att äta för magen kurrar till tusen....
Om 1h slutar min älskling!!! ÄNTLIGEN!!
Nu avslutar jag för idag....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar