Brrr fy vad kallt. Termometern visade på
-8 kl: 02:45 och gör det fortfarande!! Är det vinter eller??
Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe nu. Jag har inte kunnat sova sen 02:30, inte klokt egentligen.
Sitter och dricker the och tittar på tv. Funderar på att lägga mig igen och försöka sova, men jag är inte speciellt trött.
Idag är det BF+2 och ingen bebis i sikte. Hoppas så att den vill komma ut snart.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar