måndag, november 24, 2008

Kallt!!

Brrr fy vad kallt. Termometern visade på -8 kl: 02:45 och gör det fortfarande!! Är det vinter eller?? Nu undrar ni säkert vad jag gör uppe nu. Jag har inte kunnat sova sen 02:30, inte klokt egentligen. Sitter och dricker the och tittar på tv. Funderar på att lägga mig igen och försöka sova, men jag är inte speciellt trött. Idag är det BF+2 och ingen bebis i sikte. Hoppas så att den vill komma ut snart.

Inga kommentarer: