måndag, november 10, 2008

Vilket oväder..

det har varit idag! Riktigt höstrusk. Knappt så man ville ge sig ut, men Tigiz måste ju komma ut och göra sina behov så det är bara att ta på sig ordentligt och se glad ut. Vaknade halv nio och då var det så mörkt ute så man kunde tro det var mitt i natten. Satte i alla fall på kaffe och fixade frukost till mannen. Sen stack han till jobb. Tigiz och jag lade oss på soffan och kollade på en film, så skönt! Senare under eftermiddagen åkte vi en sväng hem till min mamma. Hon har sytt gardiner till barnrummet som jag fick med mig hem. Ska se om vi kan hänga upp dom imorgon. När Taz slutade jobba så hämtade vi han, snälla som vi är :-) Den eviga frågan om vad vi ska äta till middag dök upp idag med. Det slutade med att vi syndade och åt mat från Burger King, så himla gott. Men sen är det slut med allt syndande, då ska kilona jag gått upp försvinna! Men det tar vi efter jul och nyår ;-) Nä nu är det snart läggdax för vår del. God natt

Inga kommentarer: