Då var det måndag igen och det innebär en ny vecka och nya händelser.
Vad händer då i veckan!?
Idag stod det tvätt på schemat, inget kul men ett måste.
Imorgon ska bilen in på verkstad, det ska kopplas bort airbagen på passagerarsidan så vi kan ha babyskyddet där.
På torsdag är det förhoppningsvis sista besöket hos barnmorskan.
Ja så ser veckan ut än så länge........
Idag är det
5 dagar kvar till beräknad födelse. Hoppas verkligen bebisen ploppar ut snart!!
Kvällen kommer tillbringas hemma tillsammans med min man och Tigiz.
Ha en bra kväll.
1 kommentar:
tycker jag känner igen det där med tvätten......
Skicka en kommentar