Idag skiner solen här i lilla Staffanstorp, härligt höstväder. Jag älskar ju hösten men det är så tråkigt när det bara regnar hela tiden.
Var hos BM igår förmiddag och när jag kom hem därifrån hade jag en massa sammandragningar hela dagen och kvällen. Dom kändes väldigt mycket och gick bak i ryggen. Trodde nästan att det var dax, men icke! Har inte sovit värst mycket inatt heller så trött är jag till tusen.
Men snart är det över. Bara
10 dagar kvar *suck*
Idag är min älskade man ledig från jobb. Så skönt att ha han hemma :-)
Vi har lite att fixa med så vi håller oss sysselsatta hela dan.....
På återseende.....
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar