onsdag, november 12, 2008

Storstädat

Idag har vi varit flitiga, vi har storstädat hela hemmet från tak till golv. Inte illa för en som är höggravid och knappt kan röra sig :-) Så nu är här rent och fint och vi är så nöjda. Nu är middagen oxå avklarad så nu är det soffläge som gäller, är så trött nu! God natt och på återseende

Inga kommentarer: