Skulle uppdaterat bloggen under gårdagen men gör det idag istället.
Igår så dammsög vi och plockade undan lite här hemma. Sen bar det av till Malmö en sväng på kvällen. Var hemma hos min systerson och hans flickvän. Sen var vi hemma hos min mamma en sväng oxå.
Idag är det söndag. En solig och fin sådan :-)
Men ingen bebis än.....
Har sovit en hel natt, har bara varit vaken vid ett tillfälle. Helt otroligt och så skönt att få sova!
Men vad ska man göra idag då? Hmmm får fundera lite på det.
På återseende kära läsare
1 kommentar:
nej nu får han ta och komma allså du får hoppa hopprepp med tv sladden :P kanske hjälper :)
Skicka en kommentar