Jag säger bara tjohoo, vi har 3 personer till som vi ska köpa julklappar till sen är vi klara. Det är ju hur skönt som helst. Slippa att vara ute i sista stunden som alltid annars :-)
Vi köpte en tidig julklapp till oss oxå, nämligen en systemkamera. Det blev en Canon och den är så fin så :-)
När vi kom hem var jag alldeles slut i kroppen och vilade en stund, snarare någon timme, medan Taz lekte med kameran :-)
Nu är det snart läggdax för min del med hopp om att kunna sova inatt.
God natt

1 kommentar:
hej verkan du eller mannen har upptaderat så gissar att liam e på väg lycka till och hoppas att allt går bra :) kram
Skicka en kommentar