söndag, november 16, 2008

Uppe med tuppen idag! Har t.o.m hunnit äta frukost med Taz. Nu är han på väg till jobbet och jag ska försöka vila en stund. Har inte sovit mycket inatt, jobbigt faktiskt. Tigiz sitter på armstödet till soffan och tittar ut genom fönstret, han är så gullig när han gör det :-) Idag firar Taz och jag 3år tillsammans. Tänk vad tiden går snabbt. Känns som att det var igår vi träffades :-) Det har varit 3 fantastiska år hittills. Se bara på detta året. Vi har hunnit gifta oss och nu väntar vi ivrigt på bebisen som snart ska komma till världen. Helt otroligt. Ser fram emot att tillbringa fler underbara år tillsammans med min man. Jag älskar dig Taz.

Inga kommentarer: