fredag, november 07, 2008

Ja då har äntligen Lars fått lämna Idol. Men jag måste ju säga att han var bättre idag än förra veckan. Men som sagt jag hade tröttnat på han. Alla var jätteduktiga idag. Roligt att se Robin B röra sig på scen för en gångs skull :-) Kevin och Anna rockar ju!!! Kevin är min storfavorit. Han är redan en stjärna :-) Anna är en stjärna hon oxå. Så härlig röst att lyssna på. Skulle dom två hamna i final så blir det tufft, vem vill man ska vinna....... Nu ska vi kolla på film.....

Inga kommentarer: