Anna, Johan och Robin hänger löst. Robin är den som sitter säkert och återgår till soffan.
Nu står det mellan Johan och Anna. Den som får åka hem är Anna! Det är ju skandal!!
Visst, Johan kanske blir en bra artist en dag, men nu tycker jag att hans resa i Idol har kommit till sitt slut.
Jag hoppas vi får höra mer från Anna i framtiden.
Min andra favorit är i alla fall kvar, det är nämligen Kevin. Nu håller jag tummarna hårt för att han tar sig till final.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar