En riktigt mörk höstdag är det idag. Tigiz och jag har mest vilat hela dan. Vad ska man annars göra!?
Fredag idag och det innebär helg!! Vi har inte något direkt planerat och det är så himla skönt. Imorgon ska vi i alla fall fixa och dona lite här hemma. Jag hade tänkt baka lussekatter. Kommer inte ha så mycket tid över till det när bebisen kommer tror jag. Så lika bra att göra det nu.
På söndag tar vi en sväng till våra kära pappor då det är Fars dag.
Ikväll är det Idol. Jag hoppas så att Lars får åka hem! Är så himla trött på hans spex nu!
Nä, låt dom som verkligen vill detta få stanna kvar.
På återseende...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar