lördag, november 15, 2008

Då var det lördag och 7 dagar kvar tills lillen beräknas ploppa ut. Har haft lite värkar under dagen som gjort ont, men som har gett med sig igen. Så vi får allt vänta och se vad som händer. Tror att lillen kommer i veckan, men man kan ju aldrig veta helt säkert. En grå och tråkig dag har det varit idag. Taz har jobbat och det har ju inte gjort det hela roligare. Men nu är han hemma och vi lagar middag. Kålpudding står på menyn idag. Önskemål från Taz :-) Till efterrätt blir det marängsviss, mmmmmuuuums!!! Sen blir det väl ryggläge på soffan, orkar inte göra något annat just nu..... Imorgon är det söndag och 14 dagar kvar tills det är första advent... *längtar* Nu är det middag :-)

Inga kommentarer: