lördag, november 29, 2008

Då var ljusstakarna uppe. Resten av julsakerna sätts inte upp förrän om 2 veckor ungefär. Tigiz och jag har varit hos min mamma idag oxå. Där blev det mycket vila och middag så klart. Nu är vi hemma hela familjen. Den enda som saknas är bebisen....... Ska titta lite på tv, sen ska jag försöka sova. Har väldigt svårt att sova om nätterna. Ha en fortsatt bra kväll.

Inga kommentarer: