Nu är det
7 dagar efter beräknad födelse och ingen bebis har tittat ut än!!
När ska du komma ut till oss??!! Det kommer kanske bli en decemberbebis ändå. Ska bli spännande att se :-)
Igår jobbade Taz mellan 18-02 så Tigiz och jag spenderade kvällen hos mamma. Vi åt middag och tittade på tv. En mysig fredagskväll.
Det var som vanligt Idol på tv och temat var gospel. Kevin var bäst, men Robin han har ju växt som artist under Idoltiden. Måste säga att han har verkligen utvecklats. I finalen vill jag se Kevin och Robin.
Den som åkte ut igår var ju Johan och det tyckte jag var helt rätt :-) Han kommer med all säkerhet att släppa ett album i framtiden och komma långt som artist, men han är ingen Idolvinnare.
Kl 01.20 ringde Taz och väckte mig, då var det dax att åka hem för att han hade slutat jobba då.
Nu sitter jag här och det är lördagförmiddag, en grå sådan.
Ska försöka få upp ljusstakarna i fönstren om en stund.
Taz ska jobba hela helgen, 14-22, så himla tråkigt! Tigiz och jag kanske är hos min mamma under tiden. Hon är ju hur orolig som helst att bebisen ska välja att komma just när Taz jobbar. Då tycker hon det är bättre att vi är hos henne. Min goa´lilla mamma :-)
Nä nu ska jag surfa vidare en stund sen är det dax att lyfta på baken och få saker och ting gjort.
Tjingeling
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar