torsdag, november 13, 2008

Tjohoooo

Äntligen har jag sovit en hel natt. Har bara varit vaken två gånger men har lyckats att somna om igen utan problem. Så himla skönt!!! Men jag känner mig dock inte utvilad men ändå. Nu är det 9 dagar kvar tills miniloppan är beräknad att titta ut. Känns som en hel evighet..... Men det är bara att bita ihop och vänta. Nä det är väl dax att äta lite nu. På återseende gott folk

Inga kommentarer: