torsdag, november 06, 2008

En tur till Trianglens köpcentrum och Ikea

blev det idag. Men det blev inte mer än 4st blockljus som följde med oss hem från Ikea.
Så köpsugna var vi hahaha :-)
Jag har så himla svårt för att gå nu oxå. Har foglossning som gör djävulskt ont och sammandragningar som är obehagliga, ajajaj.... Nä det skönaste just nu är att ligga hemma på soffan som en riktig soffpotatis......
Mannen var riktigt duktig ikväll oxå, han bakade en sockerkaka med chokladsmak, mums... Jag har fått ett sånt enormt sug efter mat och godsaker bara så där över natten. Så jag tackade då inte nej till kakan.
Men jag måste då säga, efter att ha stått på vågen idag så är jag riktigt nöjd. Har inte gått upp ett endaste kilo sen förra tisdagen och det är jag stolt över :-)
Får se vad vågen visar nästa tisdags hos BM.
Imorgon är det fredag, IGEN! Fattar inte var dagarna tar vägen...... Hinner knappt vakna förrän man ska lägga sig igen, nästan i alla fall :-)
Nu är det CSI som gäller.
På återseende......

Inga kommentarer: