tisdag, november 18, 2008

Bilen skulle in på verkstan idag, men det blev inte så. Delarna som är beställda har inte kommit än. Så vi ska dit på torsdag istället så fixar dom det medans vi väntar. Skönt med tanke på att det är i Svedala och jag vill inte sitta på en buss fram och tillbaka mellan Svedala och Staffanstorp. Detta gör ju inte så mycket då jag är ganska trött idag. Vädret gör ju inte saken mycket bättre heller. Men det bästa av allt är att Taz är ledig idag :-) Vad händer i vårt liv idag. Ja inte mycket för att vara ärlig. Men det gör absolut ingenting! Nu är det bara 4 dagar kvar tills beräknad födelse. Känns som en hel evighet. Vill att bebis ska komma NU!!! Nä nu ska jag ta något att äta.... På återseende....

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm håller med dig.Bebis får komma Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...Komsi komsi bebis.....