tisdag, april 28, 2009

Babymassage och besök

Idag var det dax för babymassage. Det var faktiskt sista gången och det känns väldigt trist. Liam njöt lite mer idag och blev faktisk väldigt trött under tiden. Men tror ni att han skulle sova en stund efteråt? Svar: Nej! Han skulle vara med och fika med mammorna, det lilla charmtrollet. Allt är så spännande nu för han. Han så nyfiken på allt. Efter fikan bar det av hemåt. Theresa kom på besök, trevligt. Inte varje dag man träffar henne. Vi åt sen lunch, köttfärspaj som jag hade gjort. Vi pratade och hade trevligt som alltid. Imorgon kommer min gamla arbetskollega Johanna hit. Det var inte igår vi träffades!! Det ska bli himla kul att träffa henne igen...... Nu kallar sängen på mig, är väldigt trött idag.....

1 kommentar:

T sa...

va faaannnn ta bort seppo bilden på mig haha