tisdag, april 21, 2009

Babymassage

Då var det dax igen för babymassage idag. Säger bara en sak, helt otroligt hur mycket dom små har vuxit på så kort tid!! Liam har varit gnällig dom sista dagarna och så även idag. Gick så där med massagen men vi fick en mysig stund tillsammans i alla fall. Vet inte om det är förkylning på gång eller kanske tänder. Hoppas det är övergående snabbt bara. Inte alls kul med en gnällig grabb.... Onsdag imorgon och vi skulle ha träffat Lotta och Bella men vi tar det en dag när Liam är bättre. Nu ska jag gå ut med Tigiz medans Taz försöker natta Liam. Kan meddela att det inte går så bra!! Liam ligger mest och "pratar" och ska absolut inte sova! Varför ska man göra det? På återseende....

Inga kommentarer: