onsdag, april 22, 2009

Skit oxå!!

Förlust för Malmö idag borta mot Elfsborg. Matchen slutade 1-0 till hemmalaget.
Men vi hänger inte läpp för det. Nu är det nya tag som gäller i nästa match den 26/4 mot Mjällby i svenska cupen.

1 kommentar:

maria sa...

Hej har blivit utmanadd till en fråge kuiz och nu utmanar jag dig ...gå in på min blogg för att hitta frågorna kram