onsdag, april 01, 2009

Solen tittade fram

Jag gjorde plättar till lunch idag, till middag blev det hembakad paj med bacon, champinjoner och purjolök. Sen har jag bakat kokostoppar också. Känner mig väldigt duktig idag. På eftermiddagen tittade solen fram och vi passade på att ta vår promenad till dammen. Där matade vi ankorna. Sen fortsatte vi vår promenad ner till Nya Åkershus och tittade på dom nybyggda husen där. Skulle kunna tänka mig att bo där men fy vad dyrt det är. Det är bostadsrätter och priset ligger runt 2 miljoner!! Får ta och spela på lotto och vinna en slant om vi ska ha råd med det boendet hahaha.... Det blev en sväng till Citygross också innan vi begav oss hemåt.
Nu ska vi dricka kaffe/te och slappa lite innan det är dags att nanna.
Natti natti...

Inga kommentarer: