fredag, april 24, 2009

Fredag med babysim och handling

Idag var det återigen dax för babysim. Liam är den som badar längst bland bebisarna *stolt mamma* Det var dags att flyta i en badring och få vatten över huvudet. Detta görs med en vattenkanna. Det var inga problem för Liam då vi gör detsamma hemma när han badar.
Nu är det uppehåll en vecka då det är 1 maj nästa fredag.
Men ser fram emot nästa gång, då ska vi öva lite mer på dykning.
Sen bar det av för att storhandla, kyl och frys ekade här hemma.
Nu är Taz och jobbar igen. Dom behövde folk ett par timmar så han ställde upp.
Grannen har fest. En massa ungdomar som skrålar så in i helvete, men det gör inget man vet ju själv hur man var när man var ung...... Tigiz går och muttrar på dom när dom står på loftgången och röker, dom väcker han varje gång han håller på att somna hahahaha.... Han är för go´
Gullungen sover och jag är så in i norden trött!! Så det blir snart sängen för min del.
Imorgon ska vi till Folkets Park med mamma. Taz och Tigiz åker till Trelleborg.....
På söndag är vi bjudna på 5 års kalas.
Fullt upp med andra ord.
På återseende.....

Inga kommentarer: