måndag, april 13, 2009

Söndag men egentligen måndag

Idag har Tigiz, Liam och jag tagit en skön promenad. Det var så härligt väder idag och det var lugnt i byn.
Vi har oxå varit på middag hos mamma. Det är alltid lika gott med mammas mat.
Liam var på superbra humör idag, han skrattade och pratade. Lenas hund Desmo var hos mamma. Tigiz och Desmo går inte ihop därför fick Tigiz vara hos pappa istället. Han har lekt med deras hund Tess i kolonin.
Är min syster knasig eller är hon???

Liams knasiga moster

Vår gullunge

Inga kommentarer: