Vi har oxå varit på middag hos mamma. Det är alltid lika gott med mammas mat.
Liam var på superbra humör idag, han skrattade och pratade.
Lenas hund Desmo var hos mamma. Tigiz och Desmo går inte ihop därför fick Tigiz vara hos pappa istället. Han har lekt med deras hund Tess i kolonin.
Är min syster knasig eller är hon???

Liams knasiga moster

Vår gullunge
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar