torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag

Idag åker ju som bekant alla häxor till Blåkulla.
Undrar om det blir trångt i luften idag?!

1 kommentar:

Jessica sa...

Glad Påsk på er!! Hoppas att vi snart kan träffas!!! =) =) kramar