tisdag, april 07, 2009

En dag i Malmö

Tigiz har varit hos min pappa idag. Vi andra skulle besöka det nya varuhuset entré i Malmö med min mamma. Blev faktiskt inte så imponerad av det. Det fanns en hel del butiker att besöka, men inga direkt som sticker ut. Restauranger fanns det 11st av, men ingen som stack ut där heller. Då tyckte jag faktiskt att de 4st coffee shopsen hade mer utbud och såg trevligare ut. För att inte tala om den toalett som jag besökte, det var den vidrigaste toalett jag någonsin har besökt och detta var på damernas!! Gäng av ungdomar hängde i alla hörn och kanter.
Det som såg trevligt ut var biografen och garaget, gymet har jag ingen aning om eftersom jag inte besökte det.
Nej, det här blir inget varuhus som jag kommer att besöka regelbundet.
Men Liam fick i alla fall prova en solhatt och en keps. Han såg lite skeptisk ut när vi andra stod med breda leenden och tittade på han.
När vi hämtade Tigiz berättade pappa att han har sprungit som bara den i trädgården i kolonin. Tigiz älskar verkligen att vara ute!
Väl hemma så satte jag igång och bakade rabarberpaj. Serverades med vaniljsås. Mumsigt var det!
Nu jag tackar för ikväll och säger god natt......

Inga kommentarer: