Det som såg trevligt ut var biografen och garaget, gymet har jag ingen aning om eftersom jag inte besökte det.
Nej, det här blir inget varuhus som jag kommer att besöka regelbundet.
Men Liam fick i alla fall prova en solhatt och en keps. Han såg lite skeptisk ut när vi andra stod med breda leenden och tittade på han.
När vi hämtade Tigiz berättade pappa att han har sprungit som bara den i trädgården i kolonin. Tigiz älskar verkligen att vara ute!
Väl hemma så satte jag igång och bakade rabarberpaj. Serverades med vaniljsås. Mumsigt var det!
Nu jag tackar för ikväll och säger god natt......

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar