Igår firade vi påsken hemma hos min syster tillsammans med resten av familjen.
Mysigt sällskap och god mat i massor. Man var verkligen mätt när man åkte därifrån.
Liam fick många påskägg och i ägget från mormor låg en sommarmössa, body och 2 st lotter. Vinst på båda var det. Snacka om turunge. Dock ingen storvinst men ändå.
Han fick ett par pumaskor av sin kusin Patrick som tyvärr var ganska mycket förstora så dom ska bytas. Men dom var jättefina. Han fick pengar och kläder i dom andra
Taz och jag fick påskägg med godis i, påskkärring, ljuskopp, korg med choklad och så några lotter var. Jag hade vinst på den ena. Men Taz hade otur, bara nitlotter.
En trevlig påskafton med andra ord.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar