Så himla mysigt var det. Liam älskade verkligen det. Han plaskade på som bara den. Blev ett par kallsupar oxå. Vi trodde inte att han skulle orka bada dom 30 min som en lektion är. Men det var inga problem alls för Liam. Han blev lite ledsen efter 20 min men efter att ha varit på lite grundare vatten så ville han med glädje ner i vattnet igen.
Det var jättekul att vi kunde gå hela familjen och få en mysig stund tillsammans.
På kvällen besökte vi Hyby gamla kyrka och tände ljus för pappan och hans 2 barn som på långfredagen dog i bilolyckan precis utanför Staffanstorp.
Därefter körde vi hem till min mamma och fikade och tittade på Talang 2009.
Lite bilder från dagen:
1 kommentar:
ser ju supermysigt ut!
Skicka en kommentar