lördag, april 25, 2009

Folket park och grillning

Idag var lilleman och jag i folkets park med mamma. Det var så synd att det blåste så mycket. Vi stannade inte så länge utan åkte iväg och handlade flintastek och tillbehör för årets första grillning mmmm......
Hela familjen var samlad i syrrans koloni. Liam var dock övertrött och grät väldigt mycket. Annars var det trevligt.
Imorgon är det då dax för kalas. Tigiz ska vara hemma hos mamma. Han trivs så himla bra där och mamma tycker så mycket om Tigiz så dom kommer ha det så mysigt tillsammans.
Nästa vecka är fullproppad.... Kommer vara alldeles slut till helgen.
Nu fortsätter Robinson sen är det nog sängen som kallar på mig.....

Inga kommentarer: