Liam vaknade 3 gånger under 1h och var ledsen men somnade om igen. Han vaknade igen strax efter kl. 22 och somnade om igen vid 22:30. Han sov sen gott fram till 01:30. Då var så han så ledsen och ville inte alls sova längre.
Jag beslöt att lägga han hos oss eftersom det kändes bäst. Då sov han som en stock till kl. 06. Han ville då bara ha lite mat och sen sov vi vidare till kl. 08.
Vi kommer inte ge upp hoppet om att
Liam kommer att vilja/våga sova i egen säng. Kommer ta det lite
successivt.
1 kommentar:
Det blir bättre ju äldre dom blir! Jonathan var 7 månader när han sov själv i sin säng:-)
Man får njuta av gosa med dom i sängen medans dom är små, dom luktar så gott och är så himla kramgoa:-D
Kram
Skicka en kommentar