måndag, april 13, 2009

Storseger

Ikväll var det invigning för nya Swedbank stadion och premiär match mot Örgryte.
En mållös första halvlek. Men en bit in på andra halvlek gör Labinot Harbuzi det första målet! Agon Mehmeti gör sen 2-0 och 3-0.
Malmö vinner med 3-0. Härligt!! Mot guldet Malmö!!

Bilderna tagna från sydsvenskan

Inga kommentarer: