En mållös första halvlek. Men en bit in på andra halvlek gör Labinot Harbuzi det första målet! Agon Mehmeti gör sen 2-0 och 3-0.
Malmö vinner med 3-0. Härligt!!
Mot guldet Malmö!!

Bilderna tagna från sydsvenskan

Bilderna tagna från sydsvenskan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar