tisdag, april 07, 2009

God morgon

Måste berätta en sak. Igår kväll när Taz var ute och rökte kommer han inspringade och säger " jag kommer snart" Jag frågar lugnt var han ska. " Det brinner nog borta hos gamlingarna, brandlarmet har gått och det är rökfyllt i lägenheten" Jag frågar var han menar och han svarar " I dom nybyggda husen här borta. Brinner det måste jag ringa brandkåren" Jag vet vilka hus han menar och anar vilken lägenhet det är. Jag höll på att natta Liam men kunde inte låta bli att vara nyfiken, så jag går ut till köksfönstret och tittar bort mot husen han pratar om och småskrattar för mig själv. Det är nämligen så att i den lägenheten som han menade så har dom långa ljusa gardiner i fönstret på balkongen (inglasade balkonger) och när det lyser ut där inifrån så ser det ut som rök. När han kommer tillbaka frågar jag han om det brinner. Med sur min tittar han på mig och svarar "Nej!" Jag kunde inte låta bli att skratta!

2 kommentarer:

Mitt liv som flerbarnsförälder sa...

hehehe jag hade oxå skrattat åt honom..

Angel sa...

So damn typical him XD. You could prolly trick him into the most stupid things such as. "The Spendrups is recalling al Heiniken from the liquir shops so they are giving them out for free seeing they aint to be sold in Sweden anymore"

Problem beeing Heiniken owning Spendrups XD