Igår var det så härligt väder, idag regnar det och är mörkt och dystert.
Idag är det en lugn dag för vår del, ganska skönt faktiskt.
Taz slutar jobba kl. 13 sen är han ledig imorgon. Vi ska strunta i vädret och gå en promenad när han kommer hem.
Tro det eller ej, vi har bott här Staffanstorp i 3 år till hösten och inte visste jag att det fanns en större damm här. Den upptäckte jag igår på promenaden med Liam och Tigiz. Så dit ska vi gå idag med Taz.
Ska dricka en kopp te nu. Gäller att passa på medans busungen vilar middag.
På återseende......
Denna fina jackan fick Liam av sin mormor. Tack mormor.
Denna fina skjorta fick Liam av sin mamma och pappa. Hans badbyxor till babysimmet finns också med på bilden.
1 kommentar:
Halloj! Sån jacka har Oskar oxå.. =) =) Går det bra på simnmingen?? Kramar
Skicka en kommentar