söndag, april 05, 2009

En lugn och skön dag

har det varit idag. Vi har inte gjort någonting mer än att vara hemma. Taz har jobbat så det har bara varit vi andra hemma. Känner mig bättre idag faktiskt!
Jag har gjort äppel och persikopaj och lagat mat. Förvisso inget avancerat men det blev hemlagad potatismos med fiskpinnar och rå rivna morötter.
Efter middagen blev det en promenad till Balders hage. Taz sparkade boll med Tigiz. Tigiz tycker det är så himla kul! Dessutom får han motion.
När vi kom hem satt det fint med lite paj med lättvispad grädde.
Liam har badat och nu sover han gott. Förhoppningsvis hela natten. Vi har ju som ni vet lite svårt att få han att sova om kvällarna. Han vill heller inte sova i sin säng. Tror att han är lite rädd för mörkret. För under dagtid är det inga som helst problem för han att sova och inte heller problem att sova i sin säng.
Nu är en liten lampa tänd i rummet så det återstår att se hur det går.
Imorgon ska jag till frissan, ska bli så skönt att bli klippt.
Lite bilder från dagen:

Inga kommentarer: